Reklamation

Reklamationsret

Der gives efter købeloven en reklamationsret i 2 år på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået inden for 2 år fra købsdatoen. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af egen skadeforvoldende adfærd. Du skal reklamere når du har konstateret fejlen eller manglen. I henhold til reklamationsretten kan du enten få varen repareret, ombyttet, pengene refunderet eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Har du modtaget en defekt vare, skal kundeservice kontaktes senest 5 hverdage efter modtagelse.

Sådan gør du

Du må ikke sende varen retur før, du har kontaktet vores kundeservice pr. mail eller telefon, da vi skal tage stilling til, om varen skal sendes retur eller ej. Hvis varen skal sendes retur, vil du modtage en returlabel på mail. Når vi har modtaget din reklamation, vil vi behandle den hurtigst muligt. Du får relevant information undervejs.

Returnerer du varen, bedes du udfylde og vedlægge den reklamationsseddel der var med i pakken eller du kan kontakte kundeservice på info@kopk.dk eller nedenfor.

Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.

Produkter beskadiget ved afhentning.

Hvis du modtag din pakke og produkt/produkter er gået i stykker under fragten.

Skal du sende følgende til os på mail.

Ordre nr.
Pakke nr. / track&trace nr.
Billede af alle pakkens udvendige flader + billede af fragtfirmaets label
Billede af pakken indvendig
Billede af den/de ødelagte vare(r)